צור קשר טלפונית

טיולי גיל הזהב בתאילנד


טיולי גיל הזהב תמיד היו דבר פופולארי ומבוקש על ידי אוכלוסיית פלח גיל הזהב, כאשר כיום בטרם מבצעים רכישת כרטיס טיסה וחבילת נופש מומלץ מאוד לקחת רגע אחד של נחת ולקרוא את הטיפים הטובים ביותר שיכולים לעזור לך בעת בחירת חבילת הנופש בתאילנד הטובה ביותר שיש.



כיום ישנם מספר רב של טיולי גיל הזהב היוצאים מדי יום לתאילנד, והם:

- טיולי הנוסע העצמאי - כאשר בטיולים אלו הנוסעים מקבלים קיט מיוחד ובו הדרכות וטיפים לטיול מומלץ, בדרך כלל הנוסע העצמאי דואג לסגור לעצמו עוד בארץ את בתי המלון בשביל לא להגיע למצב בו הוא יהיה ללא מקום לינה ואירוח.

- טיולים מאורגנים לגיל הזהב - אלו הטיולים המפורסמים והפופולאריים ביותר שיש, כיום ישנם מספר ספקי תיירות וחברות המוציאות את טיולים אלו לפועל, כגון: דיזנהויז, נתור וכדומה.

עלויות של טיול גיל הזהב לתאילנד

עלויות ומחירים תמיד היו מאז ומעולם אחד מהדברים החשובים ביותר, כאשר לא פעם ולא פעמיים ניתן לראות שהמחירים די שונים מחברת תיירות אחת לשנייה, ההמלצה הטובה ביותר שאתם יכולים לקחת מאיתנו בנושא העלויות והמחירים של הטיול, הם: ראשית כל סקר שוק הוא הדבר הטוב ביותר לעשות, תנו לילדכם לעשות לכם את הבדיקה, כאשר בדרך כלל תוכלו למצוא הנחות אטרקטיביות ומיוחדות לאלו המחפשים את המחירים הזולים, כמובן שבמידה ויש לכם סוכן נסיעות צמוד שאיתכם לאורך כל הדרך, לפעמים כדאי ואף מומלץ לשלם לו קצת יותר אבל להיות בטוח שהשירות אותו תקבל הוא שירות מ א' עד ת' כמו שאתה באמת רוצה ומחפש.

גיל הזהב זה אחד מהטיולים היוקרתיים ביותר שיש

אין ספק בכלל שאחד מהטיולים הפופולאריים והמומלצים ביותר שתוכל לפגוש הוא הטיול של נוסעי גיל הזהב, כאשר כיום הטיולים שיוצאים מדי יום ביומו לתאילנד נחשבים לטיולים הטובים והמומלצים ביותר שיש, מומלץ שתעשה בדיקה כמובן איתנו בטרם תרכוש את הטיול הראשון אותו ראית.

לפרטים נוספים הינך מוזמן לצלצל אלינו ל 1700-705-505 ולסגור עוד היום טיול באווירה אחרת לתאילנד!

לטייל בתאילנד עם תינוק


החלטת לנסוע לחופשה בתאילנד או טיול מפנק אבל הפעם את הטיול הזה אתה מתכוון לעשות עם כל המשפחה והחברים..? מצוין, כי כעת חשוב מאוד שתיקח רגע מזמנך ותקדיש לקריאה שתעזור לך לקבל את המידע הטוב ביותר בעבור הטיול שלך עם התינוק בתאילנד הקסומה.



מומלץ לדעת לאן ואיפה נוסעים

טיול עם תינוק תסכימו איתנו זה לא טיול תרמילאים ובטח לא טיול לירח דבש, כאשר אחד מהדברים החשובים ביותר שצריך לעשות בטרם עולים על הטיסה זה לבצע תכנון מקדים בשביל שתוכל לדעת בדיוק מהם הנקודות והמקומות בהם תבקר במהלך השהייה ביעד.

ישנם מקומות שמומלץ להגיע אליהם עם תינוקות כמו למשל אזור דרום תאילנד, וישנם יעדים שהטיול על תינוק יכול להיות קשה ומסורבל, כמובן שהאופציה הטובה ביותר זה לפנות אל סוכן נסיעות מומחה, כמו המומחים של נהורה טורס אשר יכולים לעזור לך בקבלת המידע האולטימטיבי והטוב ביותר לתאילנד הקסומה.

חיסונים לתינוק לפני נסיעה לתאילנד

אז נכון...כיום תאילנד היא מדינה די מתקדמת ואפילו אפשר להגיד שממזמן כבר לא מדינת עולם שלישי, אבל אסור לשכוח שעדיין אחרי הכל ישנם מחלות ובעיות תברואה קשות באזורים שונים ביעד שיכולים להשפיע בצורה לא הכי טובה שיש על הטיול שלך ושל תינוקך ולכן, מומלץ מאוד לפנות אל מרפאות מטיילים שונות אשר יכולות לתת לך את המידע האולטימטיבי והטוב ביותר מהם החיסונים שהתינוק צריך לקבל בטרם הנסיעה לתאילנד.

עלויות כרטיס טיסה לתינוק

אחד מהדברים החיובים והטובים ביותר של נסיעה לתאילנד עם תינוק זה כמובן העלויות והמחירים הזולים יחסית של כרטיס הטיסה, כאשר כיום טיסה למבוגר עולה בממוצע כ 1000 דולר ולפעמים אף יותר בתקופות השיא, בעוד תינוק משלם 10% מסך הכרטיס טיסה של המבוגר, כך שבמקרה הנ"ל התינוק צריך לשלם 100$ שכוללים גם את המיסים והדלק, משתלם אחרי הכל לטוס עם תינוק לטייל.

תאילנד המלצות לירח דבש


אז בקרוב מאוד במזל טוב החתונה שלכם - אז קודם כל קבלו את ברכתנו ועכשיו מה שנותר זה להתחיל לתכנן את ירח הדבש הקרוב בתאילנד שיכול להיות מפנק מאוד ויחד עם זאת יכול להיות כאב ראש לא קטן במידה ואינך מכיר את תאילנד ואתה צריך כרגע להתמודד עם ההכנות של הטיול והחופשה באחד מהיעדים הקסומים והיפים ביותר במזרח הרחוק.
אז קודם כל חשוב שתדע - במידה ואתה לא רוצה לתכנן את החופשה הזו בצורה עצמאית ואתה מעוניין בסוכן נסיעות מקצועי ומיומן שמכיר את תאילנד כמו כף ידך, אנו ממליצים לך לקחת רגע אחד מזמנך ולמלא את הפרטים בטופס יצירת קשר הבא על מנת שאחד מנציגי השירות שלנו יחזור אלייך בהקדם האפשרי בשביל לנסוע ולנפוש בתאילנד הקסומה - לטופס יצירת קשר והצעת מחיר לחץ כאן!



עכשיו לתכנון של ירח הדבש של בתאילנד 

אז ראשית כל שלבי התכנון המקדימים צריכים להיות קודם כל תכנון התאריכים, אחרי שאתם יודעים שלשניכם יש חופש מהעבודה, הגיע הזמן לשלב של הזמנת הטיסות לבנגקוק, כיום ישנם מספר טיסות שיוצאות ליעד החל מטיסות סדירות ועד טיסות המשך, כמובן שחשוב מאוד לדעת שיש הבדלי מחירים בין חברת תעופה אחת לשנייה והכל בסופו של דבר תלוי רבות בתקציב שלכם ולכן, מומלץ מאוד לבצע בירור מחירים וסקר שוק קצר בטרם מחליטים להזמין את הטיסת לירח הדבש, כי כולנו יודעים כמה יקר זה הוצאות החתונה שלכם ממש בימים אלו.

תכננו מסלול טיול לתקופת השהייה

אחד מהדברים החכמים ביותר שתוכלו לעשות זה לתכנן מסלול טיול בהתאם לתקופת השהייה שלכם, ישנם כאלו הנוסעים לתקופה של שלושה שבועות, כאשר בתקופה זו ניתן ליהנות גם מהנופים עוצרי הנשימה של צפון תאילנד ויחד עם זאת גם מהחופים בדרום תאילנד שבגללם מרבית מהנופשים מגיעים בעיקר.
כמובן שמומלץ ואף רצוי לעשות תכנון מסלול עם מישהוא מקצועי שיכול לתת לכם את כל המידע ומכיר את תאילנד כמו כף ידו ולכן, אנו ממליצים לך לנסות וליצור איתנו קשר עוד היום בטלפון 1700-705-505 - נהורה טורס איתך לאורך כל הדרך!

שעון תאילנד


הפעם יותר מאשר מאמר אינפורמטיבי רצינו להביא לך מידע שייתכן ומאוד ובמרבית המקרים יהיה בעבור מאוד מאוד הכרחי.
אחד מהדברים החשובים ביותר בעבורנו שאנו נוסעים לחופשה או טיול בכל מקום בעולם, זה לדעת מה המטבע שבו משתמשים במקום ששמור לנו לפרק אחר, וכמובן מהי השעה הרצויה באותו המקום. אז להלן השעה המדויקת נכון לעכשיו בתאילנד.





הפרש שעות בין ישראל לתאילנד: תאילנד מקדימה את ישראל בכ 5 שעות - 7 GMT+
שעת הזריחה בתאילנד: 5:50 בבוקר
שעת שקיעה בתאילנד: 18:45 בערב

free counters