צור קשר טלפונית

תאילנד או דרום אמריקה?


החלטת לטוס לטיול הגדול שלך בחו"ל אבל כעת מה שעומד על הפרק זה בחירת היעד לטיול התרמילאים לו חיכית לא מעט זמן..? מצוין, כי כעת במאמר שלפנינו אנחנו ניתן לך את האפשרות לקבל סקירה מקיפה מה באמת עדיף לך לבחור, בטיול בתאילנד ואזורי המזרח הרחוק או לחילופין לבחור בטיול לדרום אמריקה שיכול לשבת ולהיות מצוינת עד מאוד בעבורך.




משך זמן הטיול
משך זמן הטיול הוא אחד מהדברים הקריטיים והחשובים ביותר בעת בחירת יעד הטיול, כיום תאילנד נחשב ליעד קצר יחסית עד מאוד בהשוואה לדרום אמריקה, אחרי הכל מדובר ביעד אחד לעומת מספר רב של יעדים הפרוסים על פני יבשת שלמה.
בדרך כלל טיול בדרום אמריקה הוא לתקופה של מינימום 3 חודשים, בעוד הטיול המקסימאלי בתאילנד יכול להיות עד חודשיים ולא יותר מזה, כמובן שתמיד ישנם כאלו שיוצאים מן הכלל וניתן לראות אותם מטיילים לתקופה ארוכה באזור, אבל...
בסופו של דבר משך זמן הטיול הוא אחד מהפרמטרים החשובים ביותר בעת בחירת יעד לטיול, במידה וניקח למשל את הודו כדוגמא, ניתן לראות שכיום ההתלבטות הגדולה ביותר של תרמילאים ואלו הרוצים לטייל וליהנות לתקופה ארוכה זה הודו ודרום אמריקה, כאשר לא מעט מהתרמילאים המגיעים לטייל בהודו מגיעים לתקופה של חצי שנה ולפעמים אף יותר בהתאם לתנאי אשרת הכניסה שקיבלו בשגרירות ההודית.


עלויות כספיות
אחד מהפרמטרים החשובים ביותר בעת בחירת הטיול זה העלויות הכספיות, כאשר כיום דרום אמריקה נחשבת לזולה יחסית לתאילנד, אחרי הכל תאילנד הוא יעד מאוד מעורב שמגיעים לבקר בו כל פלחי האוכלוסייה, לעומת דרום אמריקה שם ניתן למצוא מהישראלים בדרך כלל את הדור היותר צעיר, פרט לאזורים כמו ארגנטינה וברזיל.


ימות השנה
זמן הטיול הוא דבר לא פחות חשוב מהכסף וכמובן משאר הדברים, חשוב מאוד לבצע בדיקה של מזג האוויר בטרם מחליטים לנסוע לטיול בתאילנד או בדרום אמריקה, אף על פי שבתאילנד מזג האוויר נוח ונעים כל השנה, לעומת דרום אמריקה שם יש אזורים שיש קושי רב לטייל בהם בגלל תנאי אקלים ומזג האוויר קשים עד מאוד.


אתרי אינטרנט ומידע ברשת על תאילנד


כמו תמיד ומדי פעם אתם יודעים כמה אנחנו אוהבים לפרגן לאתרי אינטרנט כאלו ואחרים אשר מספקים את כל המידע על תאילנד, הן בעזרה ברכישת כרטיסי טיסה לחו"ל ליעדי המזרח הרחוק והן במידע שוטף אודות השירותים השונים הניתנים לתייר, הנופש והמטייל המתעניין לצאת לחופשה מפנקת ומרגיעה בתאילנד הקסומה.



להלן מספר אתרי אינטרנט מומלצים ברשת שבהם ניתן לקבל את כל המידע ההכרחי על תאילנד בטרם ובמהלך הנסיעה, והם:

נציגות משרד התיירות התאילנדי בישראל - אתר האינטרנט הרשמי של הנציגות אשר נותן מידע רב אודות כל מה שחדש בתאילנד, האתר אינו מכירתי אלא אינפורמטיבי לחלוטין ובבעלות ממשלת תאילנד בשפה העברית.

בית חב"ד תאילנד - אתר האינטרנט הרשמי של בית חב"ד היושבים בבנגקוק ובשאר יעדי התיירות בתאילנד.

תאילנד בויקפדיה - ערך "תאילנד" באינציקלופדיה הגדולה ברשת האינטרנט בארץ ובעולם.

איפה כדאי להזמין את הטיסה לתאילנד?


במידה והחלטת להזמין טיסה לתאילנד, סביר להניח שאחד מהשאלות שעולות בראשך לא פעם ולא פעמיים זה היכן הכי כדאי לך להזמין את הטיסה המיועדת לחו"ל.
כיום כאשר האינטרנט עומד לרשותנו וכאשר ניתן לבחור מגוון רחב של אפשרויות להזמין את החופשה בתאילנד, מומלץ מאוד לבצע בדיקה אחת או שתיים בטרם מחליטים להוציא את כרטיס האשראי ולבצע את ההזמנה של החופשה.
רוצה לשמוע עוד על אפשרויות ההזמנה העומדות בפניך..? הגעת למקום הנכון!




הזמנת טיסה לתאילנד באינטרנט
אחת מהאופציות הטובות ביותר העומדות באפשרותך כיום זה להזמין את הטיסה לתאילנד דרך אתרי האינטרנט השונים הנמצאים ברשת, כאשר כיום לא פעם ולא פעמיים אנו נתקלים במספר אתרי אינטרנט של סוכנויות נסיעות שונות אשר נותנות לנו מחירים שונים ומגוונים, אז איך באמת יודעים מהו אתר האינטרנט הטוב ביותר בשביל להזמין את החופשה..? ראשית כל חשוב לראות באיזו חברה מדובר, במידה ומדובר בחברה גדולה ומוכרת סביר להניח שלא יהיו פשלות ולא יהיו בעיות מיוחדות בעת ההזמנה, האופציה האחרת העומדת לרשותך זה כמובן לבצע הזמנה של טיסה לתאילנד בסוכנויות נסיעות קטנות יחסית, אף על פי שסביר להניח שככל שסוכנות הנסיעות תהיה קטנה יותר, כך המחיר יהיה גבוה יותר ולכן, יש לקחת בחשבון בדבר את הדבר בעת רכישת טיסות לתאילנד.


הזמנת טיסה לתאילנד טלפונית אצל סוכן הנסיעות
אופציה אחרת שנחשבת כיום בישראל לאחת מהאופציות הטובות ביותר שקיימות ודי פופולאריות זה לבצע את ההזמנה של החופשה לתאילנד ושל הטיסה דרך סוכן הנסיעות, בפסיקה הקודמת דיברנו על אתרי אינטרנט וחשוב לציין שכיום בכל אתר אינטרנט של סוכנות נסיעות המכבדת את עצמה ניתן למצוא גם מספר טלפון שמוביל ישירות לסוכן הנסיעות שיאפשר לך לקבל את כל המידע ההכרחי על החופשה בה אתה מעוניין בתאילנד.
הזמנה אצל סוכן הנסיעות היא ההזמנה הבטוחה ביותר והטובה ביותר שאתה יכול לבקש בשביל עצמך, כי אחרי הכל מדובר על שירות ועל שירות משלמים ולפעמים לא מעט אבל חשוב לציין שזה שוווה ולעיתים זה גם שווה המון.

free counters