צור קשר טלפונית

בית חב"ד בתאילנד


במידה והחלטת לטוס לתאילנד וממש ברגעים אלו אתה מתעניין במידה אודות בית חב"ד בתאילנד, הגעת למקום הנכון בו תוכל למצוא את כל התשובות לכל השאלות!



כיום בתאילנד ישנם מספר מקומות בהם ניתן למצוא סניפים של בית חב"ד העושים מצווה גדולה לכל היהודים המגיעים לבקר ולטייל באחת מהמדינות הקסומות ביותר במזרח הרחוק.
המקומות בהם ניתן למצוא את בתי חב"ד בתאילנד, הם:
  • חב"ד בבנגקוק 
  • חב"ד בצ'אנג מאי 
  • חב"ד בקוסמוי 
  • חב"ד בפוקט
לא סתם אומרים על בית חב"ד בתאילנד שזה הבית של היהודים במזרח, כאשר כיום תאילנד בין היתר נחשבת לאחד מיעדי התיירות הפופולאריים והאהובים ביותר על ידי ישראלים המתעניינים בחופשה מפנקת ומיוחדת במיוחד.
הפעילויות של בית חב"ד בתאילנד
בית חב"ד בתאילנד נותנים את הלב והנשמה, כאשר כיום מבצעים הסניפים השונים ברחבי היעד מגוון של פעילויות שונות ומגוונות, כגון:
  • ארוחות חג בפסח, ראש השנה ושאר חגי ישראל 
  • מקום תפילה ליהודים המבקשים להתפלל 
  • טיולים כשרים והזמנת מזון כשר 
  • הדלקת נרות המתבצע מדי יום שישי במקום 
  • וכמובן מצוות נוספות אותם ניתן לקיים בבתי חב"ד השונים הנמצאים בתאילנד.
 
לאתר האינטרנט הרשמי של בית חב"ד בתאילנד: www.chabadthailand.co.il

    לנסוע לתאילנד בהריון


    החלטת לנסוע לתאילנד עם הבן זוג והחברים ואת נמצאת בשלבי הריון, מצוין, ראשית כל שיהיה מזל טוב ושנית כל חשוב מאוד שתדעי שהגעת למקום הנכון בו תוכלי לקבל את כל הטיפים ההכרחיים שיכולים לעזור לך לדעת טוב יותר מהם האפשרויות הטובות ביותר העומדות בפניך בטרם תחליטי לטוס ליעד התיירות הפופולארי של המזרח הרחוק.



    לפני שטסים חשוב לסגור כמה פרטים הכרחיים

    במידה והחלטת לנסוע לתאילנד אז חשוב מאוד שתדעי מספר דברים לפני שתרכשי את כרטיס הטיסה ליעד, ראשית כל חשוב שתדעי שכיום ישנו טווח שאישה בהריון יכולה לעלות על טיסה, בדרך כלל עד השבוע ה 32 יכולה האישה לטוס, לאחר מכן חשוב לדעת שאין אפשרות לעלות על טיסה, וזאת על פי התקנות הבטיחות והבריאות של ענף התעופה והתיירות בעולם כולו.
    יש מספר דברים הכרחיים שחשוב מאוד שתדאגי להם במידה ואת מתחת לשבוע ה 32, והם:
    ·         ביטוח נסיעות לנשים בהריון שהינו אחד מהדברים החשובים ביותר שחשוב שיהיו לך בכיס בכל זמן השהייה בטיול ובנופש, את הביטוח עצמו תוכלי להוציא את סוכני הנסיעות המורשים, קופות החולים או אצל סוכן הביטוח שלך.
    ·         אישור מהרופא המטפל על תקינות הריון גם באנגלית וגם בעברית, חשוב מאוד לדאוג לאישור זה מכיוון שללא האישור את יכולה לשכוח מתאילנד ומהחלום לנופש באזור הכי אקזוטי בעולם.להצעה לביטוח נסיעות לנשים בהיריון לחצו על הקישור ביטוח נסיעות בנהורה טורס והשאירו פרטיכם ואת מהות הפנייה בדף צור קשר או חייגו לטלפון המופיע באתר ונחזור אליכם בהקדם.

    כדאי לטוס לתאילנד בהריון או לא..?

    את האמת שהרוב יגידו לך שהדבר האולטימטיבי שכדאי לעשות בתקופת הריון זה בעיקר לנוח ולחכות ללידה של הקטנה או הקטנה, אבל...אין ספק בכלל שהאפשרות שעומדת בפניך להמריא לאחד מהיעדים היפים בעולם זו קריצה ובלי שום ספק חוויה אחת גדולה, מומלץ מאוד ראשית כל לעשות מספר בדיקות לפני שמחליטים לטוס וכמובן להתייעץ עם הרופא המטפל שלך, אין ספק בכלל שבמידה ותתחיל בעיה רפואית במהלך החופשה את יכולה למצוא את עצמך עם הוצאות גדולות במיוחד ובמדינה זרה, מה שלבטח לה היית רוצה שיקרא ולכן, חשוב מאוד להתייעץ בנושא, כמובן שכפי שהסברנו חשוב מאוד שיהיה בידך כל האישורים, המסמכים וכמובן ביטוח הנסיעות שיכול לעזור לך בעת הטיסה והחופשה במקרה ויש צורך להפעיל אותו, חשוב לציין שהביטוח הרפואי עולה לא זול בכלל אבל בלי שום ספק בסופו של יום משתלם עד מאוד.

    תאילנד למטייל העצמאי


    מרביתכם לבטח יודעים שכיום ישנם מספר סגנונות טיול וחופשה בתאילנד, האחד הם הטיולים המאורגנים שנחשבים לדי פופולאריים בקרב האוכלוסייה הבוגרת, והאחרים הם אלו המגיעים לטיול עצמאי בכוחות עצמם ללא הדרכה וללא כיוון, בדרך כלל מדובר בפלח שמחזיק בספרי לונלי פלאנט או מדריכי טיולים באייפון למיניהם.
    הטיול העצמאי בתאילנד נחשבת לדעתי האישית לאחד הטיולים היותר מרתקים ומהנים שניתן לחוות באחד מיעדי התיירות היפים והקסומים של המזרח הרחוק.
    רוצה לשמוע עוד על הטיול העצמאי בתאילנד..? הגעת למקום הנכון בו תוכל למצוא את כל התשובות לכל השאלות!




    מהו בעצם הטיול העצמאי - הגדרה
    הטיול העצמאי הוא בעצם טיול שבו המטייל מחליט מה לעשות, מתי ואיך, כמובן שישנם טיולים ביעדים אחרים שהם לא תאילנד כמו לדוגמא המטייל העצמאי באירופה שבו סוכן הנסיעות וספק התיירות מביא לך קיט שבו ישנה הדרכה מסודרת של טיולים, בתי מלון באזורים בהם החלטת לטייל וכמובן את כל שירותי התיירות שאותם תצטרך לבטח במהלך החופשה והטיול.


    הטיול העצמאי בתאילנד הוא קצת שונה מהאחרים
    למה זה בעצם שונה מהטיולים העצמאיים באירופה..? שאלה טובה, הטיול העצמאי בתאילנד הו בעצם טיול שבו אתה בוחר מה לעשות ובדרך כלל המדריך שלך זהו ספר הלונלי פלאנט או אפילו אפליקציה באייפון ובפלאפון שכיום נחשב להרבה יותר פופולארי, מדליק וגם זול בין היתר ביחס לעלות הספר.
    אלו שלעולם לא היו בתאילנד, לבטח יכנסו לחקור את היעד באינטרנט, כאשר כיום ישנם עשרות של אתרי מידע אודות תאילנד ויחד עם זאת ישנם לא מעט אתרי אינטרנט בהם ניתן לבצע רכישה של טיסות לתאילנד במחירים זולים יחסית.

    כמובן שאחד מהדברים שאתה יכול לעשות במידה ואתה רוצה לקבל מידע קצת יותר אודות תאילנד, זה לפנות לסוכן הנסיעות שיכול להיות עזר לרגליך, כאשר כיום ישנם יועצים המתמחים ביעד תאילנד מכיוון שזהו אחד מהיעדים שהכי פופולאריים והאהובים על ידי ציבור המטיילים והנופשים הישראלי המחפש את החופשה האהובה עליו.

    אל נא לשכוח שכיום תאילנד מציעה את כל הטיולים שבעולם במקום אחד, החל מטיולי טרקים והרפתקאות בצפון תאילנד ועד דרום תאילנד שם ניתן ליהנות מהחופשה שכל כך אהובה עלינו הישראלים שהינה חופשת הבטן גב, כמובן שחשוב מאוד לציין שיש אפשרות כיום ליהנות מחופשה גם במרכז תאילנד בבנגקוק שם הביקור חובה לחובבי השופינג והקניות.

    free counters