צור קשר טלפונית

קו פנגאן


החלטת לטוס לקו פנגאן..? מצוין, כי עכשיו הדבר האולטימטיבי עבורך אותו אתה צריך זה לקבל את כל המידע החיוני אודות אחד מיעדי התיירות הפופולאריים ביותר בתאילנד הקסומה.
רוצה לדעת עוד אודות קו פנגאן..? הגעת למקום הנכון!

קצת מידע אודות קו פנגאן שבתאילנד

לבטח אתם מחפשים קצת מידע אודות קו פנגאן, אז הנה כמה פרטים שלבטח תרצו לשמוע, והם:
שטחה של קו פנגאן הינה 168 מ"ר, מרבית מהתיירות הקיימת באזור הינה תיירות ישראלית ואירופאית.
כל ימות השנה מזג האוויר נוח ונעים ולכן, הלבוש המומלץ הינו קצר אף על פי שישנם מספר פעמים בשנה בהם תוכלו לחוות מונסונים ולכן, יש לבדוק את הנושא בשירות המטוראולוגי התאילנדי באתרם הרשמי באינטרנט.

איפה זה בכלל קו פנגאן בתאילנד?

קו פנגאן הינו אי הממוקם בצדו הדרומי של תאילנד, הנמצא במרחק קצר יחסית בטיסה מבנגקוק בירת תאילנד, המקום הוא בעצם גן עדן טרופי כמו שאתר הבית הישראלי למטיילים בקופנגאן מתארים, לאתר הרשמי של קופנגאן לחץ כאן!
המקום הוא אחד מיעדי התיירות הפופולאריים ביותר בתאילנד, כאשר מרבית מהמבקרים בו הם צעירים אך תוכלו בלי שום ספק למצוא שם גם מבוגרים שמגיעים לבקר במקום מכל העולם.

מה יש לעשות בקו פנגאן?

שאלתם את עצמכם מה יש לעשות ביעד..? טוב ששאלת כי הגעת למקום הנכון בשביל למצוא את התשובות לכל השאלות, והם: ראשית כל במקום תוכלו לעשות קניות ושופינג כמו כל מקום אחר בתאילנד, אך כמובן שמומלץ לבצע את הקניות כפי שכבר הזכרנו בעיר בנגקוק.
מה עוד אתם שואלים..? אחד מהדברים שאתם יכולים לעשות במהלך הטיול בקו פנגאן, זה המסיבות המפורסמות שמתקיימות בתאילנד כל יום וכל היום וכמובן המסיבה הלוהטת ביותר שמתקיימת בפול מון.
נופים עוצרי נשימה הוא גם אחד מהדברים והאטרקציות היותר טובות שאתם יכולים לעשות ביעד.

מקומות בילוי בתאילנד


בהמשך לסדרת הכתבות האחרונה שאותה אנו מציגים לכם מדי שבוע בנושאים יעדים שונים ומגוונים באחת ממדינות הנופש והתיירות הפופולאריות ביותר במזרח הרחוק, אנו מתכבדים לתת לך רשימה כללית יותר לאלו שאין ברשותם את הזמן והיכולות לקרוא בפירוט על כל יעד ויעד שעל מפת תאילנד.
רוצה לדעת עוד בנושא ואיפה המקומות האטרקטיביים ביותר בהם תוכל לבלות במהלך הטיול בתאילנד, הגעת למקום הנכון!

הבחירה בין צפון תאילנד לדרום תאילנד

כ 95% מהתיירים המגיעים לתאילנד נוחתים בבירה בנגקוק, כך שעל הבילויים והתיירות באזור מרכז תאילנד אנו נוותר לעת עתה ונתרכז יותר ביעדי דרום תאילנד האיים וצפון תאילנד שנחשבים למתיירים ודרכי ההגעה ליעד הם בדרך כלל בעזרת טיסות פנים בתאילנד!
צפון תאילנד הוא מקום לאלו שרוצים יותר לטייל ופחות לאלו שרוצים את חופשת הבטן גב האולטימטיבית שכולנו מכירים, כמו כן חשוב לציין את המקומות היותר פופולאריים באזור שהם צ'אנג מאי וצ'אנג ראיי, לאלו המעדיפים פחות את הטיולים היומיומיים ויותר את הנושא של חופשת בטן גב, דרום תאילנד הוא מקום מצוין עבורכם ביעדים, כגון: פוקט, קוסמוי, קרבי ועוד רבים וטובים!


אזורים הכי פופולאריים שתוכלו למצוא בתאילנד!

כפי שכבר ציינו בתחילתו של המאמר, הפעם אנו נתרכז באזורים היותר מתויירים ופחות באזורים שנוטים להגיע עליהם אחת ל...

·         בנגקוק - שכפי שציינו זוהי בירת תאילנד ובין היתר תוכלו ליהנות שם מפסלים ועתיקות כמו שרק תאילנד יודעת להציע לתייר, שווקים מהטובים והזולים בעולם ואטרקציות נוספות עליהם תוכלו לקרוא במידע על בנגקוק ממש כאן אצלנו בבלוג זה!
·         פוקט - אחד המקומות הפופולאריים ביותר בדרום תאילנד, כאשר הינו מיועד יותר לאלו המעדיפים את חופשת הבטן גב האולטימטיבית שיכולה בהחלט לעשות בשבילכם את העבודה, גם על יעד זה תוכלו לקרוא אצלנו בבלוג זה בהרחבה במאמרים האחרונים ובקטגורית יעד התיירות הפופולאריים ביותר שיש בתאילנד!
·         צ'אנג מאי וראיי - שבעצם כוללים את כל צפון תאילנד כפי שהרחבנו על זה בתחילתו של המאמר הנ"ל, זהו אחד המקומות הקסומים לעשות שם טיול ג'יפים, לראות נופים עוצרי נשימה ועוד רבים וטובים בהחלט יכולים לעשות בשבילכם את העבודה על הצד הטוב ביותר לשביעות רצונכם!


פד פתאי בבנגקוק

בזמן האחרון קיבלנו לא מעט סרטוני וידאו של לקוחתינו, אנחנו רוצים להציג לכם את עומרי המכונה "זביש" אשר נחת בבנגקוק בירת תאילנד ושיתף פעולה עם הסוחרים המקומיים בעיר, אנחנו שמחים להציג לכם שני סרטוני וידאו מדליקים שיעשו לך חם בלב!




קו פנגאן


החלטת לטוס לתאילנד..? מצוין, אחד מהיעדים שאנחנו מעוניינים להמליץ לך עליהם, זה בלי שום ספק קו פנגאן שנחשב לאחד מיעדי התיירות הפופולאריים ביותר הנמצאים בתאילנד.
רוצה לדעת עוד על היעד..? הגעת למקום הנכון!


אטרקציות בקו פנגאן ופעילויות שונות לתייר
בקופנגאן מספר אטרקציות מומלצות שאתם יכולים לבקר בהם, כגון:
עץ המשאלות בקופנגן שנחשב לאחד מהאטרקציות המומלצות ביותר ביעד, שיכולים בלי שום ספק אולי להגשים את משאלתך!
  • הר הקוקוסים שהינה אטרקציה שבה ישנם עשרות סוגים של קוקסים ואפשר ליהנות מהם יתר על המידה.
  • החופים הייחודים של קופנגאן שנחשבים לחופים מהיפים ביותר בתאילנד.
  • מסיבות שמתקיימות מדי יום ביומו והגדולה שבהם מסיבת הפול מון הידועה לשימצה.

פול מון בקופנגן
כיום לא מעט תיירים, נופשים ונוסעים מגיעים לקופנגאן במיוחד בעבור מסיבות הפול מול הידועות לשמצה, מה יכול להיות טוב יותר מאשר להכיר בחורות וגברים, אנשים תוססים והכי חשוב לשתות את המשקאות המשכרים בבקאטים שמספקים בדוכני והפאבים השונים.
מרכזי המסיבות העיקריים שקו פנגאן הם:
  • טוגפלה שנמצא בחלקו הצפוני של החופים בתאילנד קופנגאן.
  • באן טאי שהינו החוף המרכזי והמפורסם ביותר באזור קופנגאן.
  • באן קי שהינו החוף הדרומי ביותר בקופנגאן שבו מתקיימות מדי יום ביומו מסיבות תוססות.
רומנטיקה ושקיעות בקופנגאן
אחד מהדברים היפים ביותר בקופנגאן אלו השקיעות שמתאימות במיוחד בעבור זוגות שמעוניינים בעוד קצת רומנטיקה, שלווה והנאה.
מידע נוסף אודות השקיעות והרומנטיקה שמציעה קופנגאן תוכלו למצוא באתר למטייל המציע מגוון של טיפים בשביל לטייל בצורה נכונה בקו פנגאן.
כמובן שבנוסף לרומנטיקה אין ספק שתוכלו למצוא הנאה אמיתית מחופי הים הנמצאים באזור, כגון:
  • ווקטום.
  • נאי ווק.
  • האד יאו.

free counters