צור קשר טלפונית

חברות תעופה תאילנדיות המבצעות טיסות פנימיות בתאילנד


במידה וחשבת שניתן לך רשימה מפוצצת של עשרות חברות תעופה המבצעות טיסות פנים בתוך תאילנד, אז טעית!
בתאילנד ישנם אך ורק שתי חברות תעופה המבצעות טיסות פנימיות בתאילנד, כאשר חברת התעופה הגדולה יותר הינה חברת תאי איירוויס וחברת התעופה האחרת הינה חברת בנגקוק איירוויס.
אז מי יותר כדאי לבצע את הטיסות בין יעד ליעד בתאילנד..? ומה אתה צריך לדעת לפני שאתה רוכש את כרטיס טיסות פנים בתאילנד מסוכן הנסיעות שלך..? הגעת למקום הנכון!



חברת תאי איירוויס

חברת תאי איירוויס הינה חברת התעופה הגדולה ביותר בתאילנד וכמו כן גם חברת התעופה הרשמית של המדינה, כאשר כיום לחברה ישנו את קו הטיסות הגדול ביותר בתאילנד ומחוץ למדינה.
אתה בטח שואל את עצמך "מה זאת אומרת מחוץ למדינה..?" אז ככה!
חברת תאי איירוויס מבצעת כיום טיסות בתוך תאילנד אך גם ממגוון יעדים ברחבי העולם אל בנגקוק בירת תאילנד, לישראל החברה אומנם לא מגיעה אבל כיום חברת אל על משתפת פעולה עם החברה בכך שאל על בעצם מבצעת את הטיסות מישראל לבנגקוק, וחברת תאי איירוויס מבצעת את טיסות ההמשך ליעדים נוספים במזרח הרחוק שאליהם אל על אינה מגיעה או בתוך תאילנד לאלו שמעדיפים לוותר על בנגקוק ולהמשיך לצפון או לדרום.
אחת מהטיסות הפופולאריות ושיתוף הפעולה הטוב ביותר שנוצר בשנים האחרונות בין חברת אל על לתאי איירוויס הינו קו טיסות לאוסטרליה דרך תאילנד, שאורך בממוצע כ 20 שעות עם המתנה בבנגקוק, אך בלי שום ספק מאפשר לנוסע להגיע עם החברות הטובות ביותר ובביטחון לאחד מהמוקמות הקסומים ביותר שיש לעולם להציע.

חברת בנגקוק איירוויס
חברת בנגקוק איירוויס הינה חברה קטנה יותר מאשר תאי איירוויס, כאשר ההתמחות של החברה הינה בעיקר בטיסות פנים בתוך תאילנד, אף על פי שמדי פעם מוציאה החברה טיסות קטנות במיוחד ליעדים קרובים יחסית במזרח הרחוק כמו לאוס וקמבודיה.
החברה מציעה דילים טובים ביותר והמחירים שלה נחשבים כיום למחירים זולים הרבה יותר מאשר תאי איירוויס, אף על פי שמדובר בחברה חדשה יותר  שברשותה ניסיון דל הרבה יותר מחברת תאי איירוויס.

0 Response to "חברות תעופה תאילנדיות המבצעות טיסות פנימיות בתאילנד"

הוסף רשומת תגובה

free counters